måndag 14 juni 2010

Jag experimenterar

Blev lite konstigt det här. Men,får testa mer senare för det var ju kul det här. Få se om jag hittar någon bra bild på Makens dator.

Nu har vi sommarlov här. Överaskningskalaset för Lillebror blev som jag planerat : En överraskning. Och vädrets makter var med oss så vi kunde sitta ute.
Det fina vädret fortsatte under kvällen och skolavslutningen var jättefin, och, de sjöng Den Blomstertid.

På Fredagen vaknade till spöregn och blåst och det kändes lyx slippa ut i ovädret och barnen badade i badkaret och vi åt varma mackor framför TV:n.

Nu är det fjärde dagen det regnar här och till och med mamma i huset börjar bli rastlös...Nu vill vi ha sol!

4 kommentarer:

  1. Andra gången som jag läste så förstod jag bättre. Jag tänkte att "varför vill man ha en bild på en dator", men så insåg jag att det inte var datorn som var motivet, utan att den lagrade det motiv som eftertraktades.
    :-D

    SvaraRadera
  2. Fjäderlös!

    Du fick mig att skratta. Ja,varför en bild på Makens dator? Hur det kan bli ;-).

    Saknar bilderna som fanns på min kraschade dator.

    SvaraRadera
  3. Hade du ingen "backup"?
    Jag brukar lägga mina bilder på "SkyDrive", ifall att olyckan är framme. Ett tips för framtida bilder.

    SvaraRadera
  4. Fjäderlös!

    Tack för tipset. Fick mig en "dyrköpt" läxa. Tänk på den gamla goda tiden då man lämnade in en rulle för framkallning och sedan satte in bilderna i fotoalbum...;-).

    SvaraRadera