fredag 17 december 2010

Vuxenpoäng Noll

Bröderna Bus kom duktigt in och åt middag. Sedan Fredagsmys framför TV:n. Kompisar lockade ute och OK då,gå ut och lek en stund till.

Jimmy drog iväg till R,en jämnårig klasskompis och - Upptäckte när han kom hem att han hade på sig smutsig t-shirt och kalsonger (inga byxor) och inga strumpor under overallen.Så hade han gått klädd när han var inne hos kompisen. Noll poäng till mig!

Jimmy vill R ska sova över hos oss imorgon för hennes pappa ska på bowling och jag undrar då vad hennes mamma ska göra... Lite irriterad över att hon så ofta är sent hos oss och blir sur när hon inte får något att äta och dessutom pucklar på Jimmy när han inte gör som hon vill. Orsaker till hennes betéende finns säkert men orkar inte bry mig.Noll poäng till mig!

Borde börja storstäda innan jul,men...Noll poäng till mig!

Bröderna Bus får sova med mig i sängen och vi ska titta på Tintin och äta godis.Noll vuxenpoäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar