fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR

Snart har vi denna tid tillbaka igen. Tältning,camping,värme och ljusa kvällar.

Vad gäller Jimmy har det varit en absolut toppendag,hittills.
Han vaknade glad. Lekt med R och de har inte blivit osams ännu.
Han ser fram mot få dekorera smörgåstårtan jag och Bröderna Bus gjorde igår,ser fram mot få skåla med Pommac ur magnumbuteljen i champagneglas och sedan fyrverkerier.

Han är så glad. Och det är jag också,för att han är det,för att vi nu alla är helt friska och för att jag tycker nyårsafton är festligare än julafton.

Önskar er ett gott slut på 2010 och ett underbart 2011. Själv har jag inga nyårslöften inför det nya året.  Men  massor av förhoppningar.Insér också att MAN ÄR SIN EGEN LYCKAS SMED och MAN ÄR INTE STARK FÖRRÄN MAN VÅGAT VISA SIG SVAG!

Och med dessa visdomsord.....HAPPY NEW YEAR

6 kommentarer:

  1. Hej Suss!
    Tog en sv äng in till dig blev glad när jagb läste att Jimmy är bättreSå du ska ha smörgåstårta vad du gjorde mig sugen.
    Själv ska jag ha sjömansgryta det får duga.
    Ett Gott Nytt år till dig och killarna.
    Nyårskram.

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år på dig med och hela din familj!

    SvaraRadera
  3. Jaa, det är så sant!!!
    Är barnen glada och mår bra, då mår vi också bra. Eller hur?!

    Kram o God Fortsättning
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Agath!
    Sjömansgryta är jättegott. Det var vår enkla smörgåstårta också.
    Hoppas du hade det bra i nyår.
    Kikar in senare.
    Kram från oss

    SvaraRadera
  5. WoW!

    Tack och God fortsättning. Hoppas ditt 2011 blir ett toppenår!

    SvaraRadera
  6. Susanne!

    Ja. Visst är det så. Man vill barnen ska må bra,då mår man själv bra.
    Hoppas det är bra med vovven nu.

    God fortsättning på 2011.

    Kram

    SvaraRadera