tisdag 17 augusti 2010

Underbart är kort,alldeles för kort...


Här sover Lillebror och Jocke middag efter en ansträngande morgon vid badplatsen.

Slut på sovmornar vardag som helg. Slut på att ta dagen som den kommer och planera efter väder och lust.

I morgon börjar skolan igen och jag ska senare i veckan ta tag i jobbsöket jag tidigare skrev om.

Vi har haft det så otroligt jättehärligt och det känns lite vemodigt när jag tänker tillbaka på sommaren. Men,än är den väl inte riktigt slut.

Idag tvättar jag och kollar kläder,ryggsäckar mm till imorgon.

2 kommentarer:

  1. Ja, lite vemodigt men som du skriver: sommaren är inte slut än ... det gäller detsamma som t.ex jul: vi låter pyntet vara kvar framåt strax före påsk! *ler*

    SvaraRadera
  2. Tigris!
    Längtat och väntat så efter sommaren.Och så är den snart över.
    Jag längtar efter julen också,men att pynt finns kvar till påska beror mest på lathet för min del ;-).

    Positivtänk: En solig höstdag i svampskogen hägrar.

    Kram

    SvaraRadera