torsdag 12 augusti 2010

Lite dålig tajming var det ju...

Tänkte inte på det...

Är ju fortfarande semestertider och "honsomharhandomdet" var på semester.

Men - Jag var välkommen nästa vecka,och vikarier behövs alltid,och vilka fina pojkar du har. Detta sagt av typ vikariens vikarie till "honsomharhandomdet".

Jag ville ju,och ta mig tusan,jag vågade också.  Lät för en gångs skull det inte bara vara önsketänkande för att sedan fega ur.

Tack,tack och tack för peppande kommentarer. Att ni tror så gott om mig,bara det får mig att växa!

1 kommentar:

  1. Det tog ett tag innan enkronan trilla ner :) Jag kände inte igen er, men sen kom jag på att du måste klipps pojkarnas hår ju...

    Så fin blogg du har. Verkligen vackert gjord. Det var roligt att se er igen.
    Hälsningar Carola

    SvaraRadera