torsdag 24 juni 2010

TREVLIG MIDSOMMAR!

Var väldigt längesedan jag var vaken vid denna tid på natten. Oftast brukar jag slockna vid 22-tiden.

Är lite "uppe i varv" efter att ikväll bakat bullar för att sedan klippa Maken och Bröderna Bus. Diskat och plockat undan. Skrivit komihåglista.

Nu ligger resten av familjen mätta och snaggade och sussar och jag vill inte lägga mig riktigt ännu. Och så är det så att jag sedan sommarlovet började knappt haft en vaken stund där jag fått vara själv.
 Imorgon eftermiddag åker vi till Sörsjön (bidde ändrade planer) och mycket ska jag hinna med så det bara är att stuva allt i husvagnen när Maken kommer hem från jobbet.

Festar på mina favoritmackor som jag har kokt ägg,skivad tomat och kaviar på. Är mums när de fått stå en liten stund.

Önskar er alla en jättesolig,jätterolig,skön och myggfri midsommarafton och helg!

Kram

8 kommentarer:

  1. Hej Suss!

    Så fint du har fått här i din blogg!

    Jag kikade in här för att önska dig och din familj en riktigt härlig midsommar! Jag önskar dig lite egentid också, eftersom jag förstår att du har svårt att få till det av det du skriver här.

    Jag önskar att du har lika härligt väder som det är hos mig idag; strålande sol, klarblå molnfri himmel och alldeles vindstilla.

    Nu har jag äntligen semester och det känns underbart och välbehövligt.

    Jag räknar med att läsa fler bloggar nu när jag blir ledig, så vi hörs snart igen, känner jag.

    Midsommarkram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter. Hoppas vädret håller i sig. Vid Sörsjön är vi ofta och går med vovvarna. Det är jättefint där. Hoppas ni får en härlig midsommar.

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. du suss å ungarna

    nu sticker ja
    ha de så bra

    little angus

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas din midsommar var riktigt fin och att du mår bra!
    Vad händer annars i sommar?
    Kram S

    SvaraRadera
  5. Anna-Karin!

    Vi har haft en jättefin midsommarhelg. Du också hoppas jag.

    Egentiden blev det inget av,men vi hade det fint tillsammans. Killarna ville inte åka hem.Det glömde de strax bort när kompisar väntade här hemma :-).

    Kram / Suss

    SvaraRadera
  6. Susanne!

    Sörsjön är toppen. Bra strand,fina omgivningar och inte jättelångt in till stan. Dit tänker vi åka snart igen.

    Hoppas du/ni haft en fin midsommar.

    Kram / Suss

    SvaraRadera
  7. Angus!

    Tack!
    Ha de så bra du också. Ta det lugnt med solandet,simma inte för långt ut och ta det lugnt med läskeblasken och ha en underbar sommar!

    Kram från Suss och ungarna

    SvaraRadera
  8. Sandrine!

    Haft det jättebra. Du också hoppas jag!

    Inget planerat i sommar. Vi tar dagarna som de kommer och hur vädret är. Känns skönt så.

    Kram / Suss

    SvaraRadera